Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
24-01-2008, 12:14:53
#41
umutcanyildirim
Ben de canlı doğuranlar besliyordum.Uzun süre bıraktım.Raslantıya bak, bugün yeniden kurdum akvaryumu, birazdan balık alıcam.İyi oldu, baya balık besleyen wm varmış.