Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
21-01-2008, 17:15:19
#33
BUGRAHANN
İlgili ilanımı
Buradan
Görebilirsiniz..
Steweni Taiwan Kolonisi içindekiler sadece..
1.5 sene oldu bu tank'ı kuralı , geçen ay da hepsini sattım (: Ama şimdi size Discus önerirken benim de canım acayip istiyor aslında (: