Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
21-01-2008, 16:51:28
#25
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
zebra ciklet var bende de. birini bulsam ver dese direk verecem. yeni akvaryum aldım 430 litre ayıptır söylemesi
frontosa
bakmayı düşünüyorum. ama daha alınacak bir dünya şey var.