zebra ciklet var bende de. birini bulsam ver dese direk verecem. yeni akvaryum aldım 430 litre ayıptır söylemesi
frontosa bakmayı düşünüyorum. ama daha alınacak bir dünya şey var.
Zebra en kötü çiklet türü ya

sanki üremek için üretilmiş balıklar al üret onun dışında herkese saldırır.