Demekki ben pirhena alsam çok rahat bakarım. 2-3 gün aralıklarla balığa gidiyorum. Çok sağlam balık tutarım ayıptır söylemesi. Uyumadan, çayımı içmeden, sabahları bakkala gitmeye üşendiğimden gitmesemde sabahları 5-6 arası çıkar haftada 2-3 kez balığa giderim. Geçen gün düşündüm akvaryum boş duruyor bizim. Balık alıp monitörün yanına koymayı düşünüyom. Arada göz dinlendirir, stresi alır.