AdimHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yok
yok japonları fanusta besledim. sonra akvaryum aldım onla beraber lepistes..