Konu
Balık Besliyen R10 Üyeleri..
20-01-2008, 22:57:06
#19
okyay58
AdimHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lepisteleri fanustamı besledin hocam sen.Zaten bu japonlarda halinden bezmiş yaşamaya niyeti yok
yok japonları fanusta besledim. sonra akvaryum aldım onla beraber lepistes..