• 07-02-2014, 23:59:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar yılbaşından 1 hafta önce migrostan iphone 5c aldım ürünü 2 saat kullandım daha sonra servis yok şebeke hatası verdi. Bende ürünü değişmek istedim ancak bunun olamayacağını sadece servis raporuyla olacağını söylediler bende bayağı sinirlendim ancak kabalık etmedim. Servise gönderilmesini istedim.

    1-2 haftaya sorun çözülebilir telefon yeni olduğu için yardımcı olmaya çalışacağız vs saydı salladı ordaki yönetici her hafta gidip kontrol ettim ancak telefondan hiç bir haberleri olmamasıyla beraber şuan 40 günü geçti telefonu göndereli. 27 aralık 2013 teslim ettim bu zamana kadarda telefondan haber yok. Bu akşam gene gittim yasal süre falan saydılar servisede bi türlü ulaşamadılar kaç haftadır. P.tesi erkenden gelmemi istediler yada aramamı bende gene sakinliğimi korudum tamam dedim geçtim ancak bunların beni böyle maymun etmesinden sıkıldım. Tüketici haklarına dilekçe vermeyi düşünüyorum. En son araştırdığımda yasal iş günü 20 gün olduğunu biliyorum servis kağıdında 30 gün yazıyor. Neler yapabileceğim hakkında bilgi verebilecek varmı ?



    Edit :

    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar haftanın başında görüşme yapmıştım. Yöneticileri özellikle 1 hafta beklememi rica etmişti bende sözüne güvendim. Bu sefer yanıltmadılar. Salı günü telefon sıfırıyla değişti. Çarşamba teslim aldım. Üstüne gitmesem belki 3-4 ay daha bekletebilirlerdi. Siz siz olun koşulsuz iade olmayan yerlerden telefon , elektronik eşya almayın sıfır aldığınız ürün bile bozuk çıksa servise veriyolar değişim yapmıyorlar hemen. Hepinize teşekkür ederim.
  • 08-02-2014, 00:08:35
    #2
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yılbaşından 1 hafta önce migrostan iphone 5c aldım ürünü 2 saat kullandım daha sonra servis yok şebeke hatası verdi. Bende ürünü değişmek istedim ancak bunun olamayacağını sadece servis raporuyla olacağını söylediler bende bayağı sinirlendim ancak kabalık etmedim. Servise gönderilmesini istedim.

    1-2 haftaya sorun çözülebilir telefon yeni olduğu için yardımcı olmaya çalışacağız vs saydı salladı ordaki yönetici her hafta gidip kontrol ettim ancak telefondan hiç bir haberleri olmamasıyla beraber şuan 40 günü geçti telefonu göndereli. 27 aralık 2013 teslim ettim bu zamana kadarda telefondan haber yok. Bu akşam gene gittim yasal süre falan saydılar servisede bi türlü ulaşamadılar kaç haftadır. P.tesi erkenden gelmemi istediler yada aramamı bende gene sakinliğimi korudum tamam dedim geçtim ancak bunların beni böyle maymun etmesinden sıkıldım. Tüketici haklarına dilekçe vermeyi düşünüyorum. En son araştırdığımda yasal iş günü 20 gün olduğunu biliyorum servis kağıdında 30 gün yazıyor. Neler yapabileceğim hakkında bilgi verebilecek varmı ?
    tamir etmeye uğraşıyorlar ama şebeke sorunu öyle basit bir iş değil. kesinlikle eski cihazı kabul etmeyin firmaya gidip yeni telefon isteyin aksi halde şikayet edeceğinizi belirtin. vermezlerse gidip tüketici haklarına dilekçe verin.
  • 08-02-2014, 00:11:30
    #3
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamir etmeye uğraşıyorlar ama şebeke sorunu öyle basit bir iş değil. kesinlikle eski cihazı kabul etmeyin firmaya gidip yeni telefon isteyin aksi halde şikayet edeceğinizi belirtin. vermezlerse gidip tüketici haklarına dilekçe verin.

    Hocam benim bildiğim serviste yasal iş günü geçince ürünün değişimi gerekir yada iadesi. Eski cihazı kabul etmeyeceğim zaten o kadar beklettiler birde aynı ürün dönerse teslim almam. Pazartesi ilk iş gideyim diyorum tüketici haklarına dilekçeyi vereyim
  • 08-02-2014, 00:23:10
    #4
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim bildiğim serviste yasal iş günü geçince ürünün değişimi gerekir yada iadesi. Eski cihazı kabul etmeyeceğim zaten o kadar beklettiler birde aynı ürün dönerse teslim almam. Pazartesi ilk iş gideyim diyorum tüketici haklarına dilekçeyi vereyim
    Firmaya gidip bilgi isteyin önce, 40 gün olduğunu ve şikayet edeceğinizi söyleyin. Sonuçta onlarda teknik servisten bir cevap bekliyorlar. Teknik servisin numarasını isteyip orası ile irtibatta kurabilirsiniz. Önce direkt bir çözüme odaklanın ki daha fazla uğraşmayın, olmadı şikayet edersiniz.
  • 08-02-2014, 00:34:19
    #5
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmaya gidip bilgi isteyin önce, 40 gün olduğunu ve şikayet edeceğinizi söyleyin. Sonuçta onlarda teknik servisten bir cevap bekliyorlar. Teknik servisin numarasını isteyip orası ile irtibatta kurabilirsiniz. Önce direkt bir çözüme odaklanın ki daha fazla uğraşmayın, olmadı şikayet edersiniz.
    Bilgi için teşekkür ederim hocam. Konuştum yapıcı olmaya çalıştım onlar çözüme yönelik hiç bir şey yapmıyor 1 hafta önce mağaza yöneticisi bir yeri arıcam dedi. Dönüş yaptı bana diyor şurayı aradım oradan başka bir yer aranacak en son dönüş yapılacak dendi. Oradan da haber çıkmadı bunlara 1-2 günlük sabrım bile kalmadı artık.
  • 08-02-2014, 00:47:57
    #6
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkür ederim hocam. Konuştum yapıcı olmaya çalıştım onlar çözüme yönelik hiç bir şey yapmıyor 1 hafta önce mağaza yöneticisi bir yeri arıcam dedi. Dönüş yaptı bana diyor şurayı aradım oradan başka bir yer aranacak en son dönüş yapılacak dendi. Oradan da haber çıkmadı bunlara 1-2 günlük sabrım bile kalmadı artık.
    en iyisi şikayet edin sonra şikayet belgeniz ile gidip görüşün.
  • 08-02-2014, 00:52:02
    #7
    Tüketici Hakem Heyetine gidin, müdür ile görüşün durumu izah edin o da arasın firmayı sıfırını ya da para iadesi yapmaları gerektiğini söyler sende gider alırsın.
  • 08-02-2014, 00:55:35
    #8
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi şikayet edin sonra şikayet belgeniz ile gidip görüşün.
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici Hakem Heyetine gidin, müdür ile görüşün durumu izah edin o da arasın firmayı sıfırını ya da para iadesi yapmaları gerektiğini söyler sende gider alırsın.
    mecbur öyle yapacağım yorumlarınız için teşekkürler. Suç birazda bende migrostan telefon alan aklımı...
  • 08-02-2014, 02:29:10
    #9
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yılbaşından 1 hafta önce migrostan iphone 5c aldım ürünü 2 saat kullandım daha sonra servis yok şebeke hatası verdi. Bende ürünü değişmek istedim ancak bunun olamayacağını sadece servis raporuyla olacağını söylediler bende bayağı sinirlendim ancak kabalık etmedim. Servise gönderilmesini istedim.

    1-2 haftaya sorun çözülebilir telefon yeni olduğu için yardımcı olmaya çalışacağız vs saydı salladı ordaki yönetici her hafta gidip kontrol ettim ancak telefondan hiç bir haberleri olmamasıyla beraber şuan 40 günü geçti telefonu göndereli. 27 aralık 2013 teslim ettim bu zamana kadarda telefondan haber yok. Bu akşam gene gittim yasal süre falan saydılar servisede bi türlü ulaşamadılar kaç haftadır. P.tesi erkenden gelmemi istediler yada aramamı bende gene sakinliğimi korudum tamam dedim geçtim ancak bunların beni böyle maymun etmesinden sıkıldım. Tüketici haklarına dilekçe vermeyi düşünüyorum. En son araştırdığımda yasal iş günü 20 gün olduğunu biliyorum servis kağıdında 30 gün yazıyor. Neler yapabileceğim hakkında bilgi verebilecek varmı ?
    hocam apple kendisi 2 hafta sonra koşulsuz iade alıyor. şahsi davranmıştır görevliler. bakın benim ipod 5g 64gb ipod'um vardı. geçen yıl mart ayı civarlarında almıştım. geçen hafta tuşu bozuldu ve tamire yolladım. adamlar direk geri alıp parayı gönderecekler.

    Alıntı
    Sayın İsmail Hakkı ŞEN

    Alışverişlerinizde hepsiburada.com’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    39742896 no lu siparişinizle ilgili iptal/değişim/iade işlemi 06.02.2014 tarihinde gerçekleşti ve talebiniz doğrultusunda 1.017,09 TL, 06.02.2014 tarihinde kredi kartınıza bağlı hesaba geri ödendi.

    Kredi kartınıza yapılan geri ödemenin hesabınıza yansıması belirli bir süre alabilir.
    Bu süre bankalara göre farklılık gösterir.

    Sizi hep aramızda, hepsiburada.com’da görmek dileğiyle.

    www.hepsiburada.com