1-2 haftaya sorun çözülebilir telefon yeni olduğu için yardımcı olmaya çalışacağız vs saydı salladı ordaki yönetici her hafta gidip kontrol ettim ancak telefondan hiç bir haberleri olmamasıyla beraber şuan 40 günü geçti telefonu göndereli. 27 aralık 2013 teslim ettim bu zamana kadarda telefondan haber yok. Bu akşam gene gittim yasal süre falan saydılar servisede bi türlü ulaşamadılar kaç haftadır. P.tesi erkenden gelmemi istediler yada aramamı bende gene sakinliğimi korudum tamam dedim geçtim ancak bunların beni böyle maymun etmesinden sıkıldım. Tüketici haklarına dilekçe vermeyi düşünüyorum. En son araştırdığımda yasal iş günü 20 gün olduğunu biliyorum servis kağıdında 30 gün yazıyor. Neler yapabileceğim hakkında bilgi verebilecek varmı ?
Edit :
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle