Merhaba arkadaşlar yılbaşından 1 hafta önce migrostan iphone 5c aldım ürünü 2 saat kullandım daha sonra servis yok şebeke hatası verdi. Bende ürünü değişmek istedim ancak bunun olamayacağını sadece servis raporuyla olacağını söylediler bende bayağı sinirlendim ancak kabalık etmedim. Servise gönderilmesini istedim.
1-2 haftaya sorun çözülebilir telefon yeni olduğu için yardımcı olmaya çalışacağız vs saydı salladı ordaki yönetici her hafta gidip kontrol ettim ancak telefondan hiç bir haberleri olmamasıyla beraber şuan 40 günü geçti telefonu göndereli. 27 aralık 2013 teslim ettim bu zamana kadarda telefondan haber yok. Bu akşam gene gittim yasal süre falan saydılar servisede bi türlü ulaşamadılar kaç haftadır. P.tesi erkenden gelmemi istediler yada aramamı bende gene sakinliğimi korudum tamam dedim geçtim ancak bunların beni böyle maymun etmesinden sıkıldım. Tüketici haklarına dilekçe vermeyi düşünüyorum. En son araştırdığımda yasal iş günü 20 gün olduğunu biliyorum servis kağıdında 30 gün yazıyor. Neler yapabileceğim hakkında bilgi verebilecek varmı ?
Edit :
Merhaba arkadaşlar haftanın başında görüşme yapmıştım. Yöneticileri özellikle 1 hafta beklememi rica etmişti bende sözüne güvendim. Bu sefer yanıltmadılar. Salı günü telefon sıfırıyla değişti. Çarşamba teslim aldım. Üstüne gitmesem belki 3-4 ay daha bekletebilirlerdi. Siz siz olun koşulsuz iade olmayan yerlerden telefon , elektronik eşya almayın sıfır aldığınız ürün bile bozuk çıksa servise veriyolar değişim yapmıyorlar hemen. Hepinize teşekkür ederim.