abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi şikayet edin sonra şikayet belgeniz ile gidip görüşün.
biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüketici Hakem Heyetine gidin, müdür ile görüşün durumu izah edin o da arasın firmayı sıfırını ya da para iadesi yapmaları gerektiğini söyler sende gider alırsın.
mecbur öyle yapacağım yorumlarınız için teşekkürler. Suç birazda bende migrostan telefon alan aklımı...