ahtapot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüketici Hakları Hakkında Bilgisi Olan Bakabilirmi
19
●1.069
- 08-02-2014, 02:46:00http://store.apple.com/tr/browse/cam...ng_and_returnsBAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağ altta yazıyor. yanlış bilmiyorsam kanunen de 1 hafta içerisinde iade hakkınız bulunuyor. - 08-02-2014, 02:50:30apple garantili değildi benim aldığım , apple ile görüştüm migrosla görüşmemi söylediler onlarda yasal süreyi belirtti. Migrosa söyledim bunu düzgünce konuştum bana direk tüketici haklarına şikayet edin bizi ilgilendirmez dediler. İşlerim sebebiyle o ara uğraşamadım direk servise verdim şimdide 1 ay geçti bunlarla uğraşmak istiyorum sonuna kadar.ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2014, 03:09:35hocam bu tarz konuları savsaklamamak gerekiyor. migros'un bu şekilde davranması yanlış. noterden ihbar çekeceksiniz o zaman her türlü alıyorlar. tabi şimdi belirli bir süre geçmiş ne olur bilmiyorum.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve genel bir tavsiye. artık apple Türkiye'ye satış yaptığı için ve İstanbul'a apple store açılacağı için aracı kurumlardan apple ürünleri almamanızı tavsiye ediyorum. - 08-02-2014, 03:29:02Haklısınız hocam yardımlarınız için size ve diğer arkadaşlara çok teşekkürler.ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi günü artık erkenden o işleri halletmeye çalışacağım. Durumu gene buradan bildiririm. - 08-02-2014, 10:52:40Bir çok arkadaş 1 hafta içerisinde değişim yapabileceğinden bahsetmiş ancak konu öyle değil. Eğer ürünü mağazadan fiziksel olarak aldıysanız ne yazik ki 1 haftalık süreç geçerli değil. İnternet üzerinden alırsanız koşulsuz iade ya da değişim talep edebiliyorsunuz.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde Blackberry'm bozulmuştu.Migrostan almıştım ancak benim alalı 1 ay kadar olmuştu. Direkt servise gönderdim ve çok uzun süre haber alamadım. (Teleservice) Sonunda değişim olacağı bilgisini öğrendim ancak 2 ay kadar beklememe rağmen yeni telefon gelmedi. İthalatçı firmayı aradım elimizde telefon yok gelsin göndereceğiz dedi. Migrosla sayısız görüşme yaptım. Genel müdürlük, bölge müdürlüğü, şube vs.
2. ayda THH'ye dilekçemi vermiştim. Oda yaklaşık 2.5 ay sonunda onaylandı. Bu esnada telefon gelmedi. Ben para iadesi istemiştim. Heyet raporuyla birlikte migros'a gittim ve Migros telefon olmadan iade olmayacağını belirtti. Yaklaşık 15günde bozuk telefonun geri gelmesiyle uğraştım. Toplam 5 ay gibi bi sürede paramı geri aldım.
Zorlu bi süreç sizi bekliyor. Kolay gelsin. - 08-02-2014, 12:23:18yaşlı bir akrabama kandırarak mutfak robotu satıldı. götürdük geri almadı. noter ihbarı ile geri aldı arkadaş. bu şekilde yapmamız gerektiğini de yine avukat bir arkadaş önerdi hocam.ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2014, 19:23:29ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam. Bu iş uzayacak gibi geliyor bana da.