• 08-02-2014, 02:33:53
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam apple kendisi 2 hafta sonra koşulsuz iade alıyor. şahsi davranmıştır görevliler. bakın benim ipod 5g 64gb ipod'um vardı. geçen yıl mart ayı civarlarında almıştım. geçen hafta tuşu bozuldu ve tamire yolladım. adamlar direk geri alıp parayı gönderecekler.
    bilemedim hocam şahsimi davranıyorlar napıyorlar , başta bende anladıkları dilden konuşsaydım belki bu kadar beklemeyecektim.
  • 08-02-2014, 02:46:00
    #11
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilemedim hocam şahsimi davranıyorlar napıyorlar , başta bende anladıkları dilden konuşsaydım belki bu kadar beklemeyecektim.
    http://store.apple.com/tr/browse/cam...ng_and_returns

    sağ altta yazıyor. yanlış bilmiyorsam kanunen de 1 hafta içerisinde iade hakkınız bulunuyor.
  • 08-02-2014, 02:50:30
    #12
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://store.apple.com/tr/browse/cam...ng_and_returns

    sağ altta yazıyor. yanlış bilmiyorsam kanunen de 1 hafta içerisinde iade hakkınız bulunuyor.
    apple garantili değildi benim aldığım , apple ile görüştüm migrosla görüşmemi söylediler onlarda yasal süreyi belirtti. Migrosa söyledim bunu düzgünce konuştum bana direk tüketici haklarına şikayet edin bizi ilgilendirmez dediler. İşlerim sebebiyle o ara uğraşamadım direk servise verdim şimdide 1 ay geçti bunlarla uğraşmak istiyorum sonuna kadar.
  • 08-02-2014, 03:09:35
    #13
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple garantili değildi benim aldığım , apple ile görüştüm migrosla görüşmemi söylediler onlarda yasal süreyi belirtti. Migrosa söyledim bunu düzgünce konuştum bana direk tüketici haklarına şikayet edin bizi ilgilendirmez dediler. İşlerim sebebiyle o ara uğraşamadım direk servise verdim şimdide 1 ay geçti bunlarla uğraşmak istiyorum sonuna kadar.
    hocam bu tarz konuları savsaklamamak gerekiyor. migros'un bu şekilde davranması yanlış. noterden ihbar çekeceksiniz o zaman her türlü alıyorlar. tabi şimdi belirli bir süre geçmiş ne olur bilmiyorum.

    ve genel bir tavsiye. artık apple Türkiye'ye satış yaptığı için ve İstanbul'a apple store açılacağı için aracı kurumlardan apple ürünleri almamanızı tavsiye ediyorum.
  • 08-02-2014, 03:29:02
    #14
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu tarz konuları savsaklamamak gerekiyor. migros'un bu şekilde davranması yanlış. noterden ihbar çekeceksiniz o zaman her türlü alıyorlar. tabi şimdi belirli bir süre geçmiş ne olur bilmiyorum.

    ve genel bir tavsiye. artık apple Türkiye'ye satış yaptığı için ve İstanbul'a apple store açılacağı için aracı kurumlardan apple ürünleri almamanızı tavsiye ediyorum.
    Haklısınız hocam yardımlarınız için size ve diğer arkadaşlara çok teşekkürler.

    Pazartesi günü artık erkenden o işleri halletmeye çalışacağım. Durumu gene buradan bildiririm.
  • 08-02-2014, 10:52:40
    #15
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam yardımlarınız için size ve diğer arkadaşlara çok teşekkürler.

    Pazartesi günü artık erkenden o işleri halletmeye çalışacağım. Durumu gene buradan bildiririm.
    Bir çok arkadaş 1 hafta içerisinde değişim yapabileceğinden bahsetmiş ancak konu öyle değil. Eğer ürünü mağazadan fiziksel olarak aldıysanız ne yazik ki 1 haftalık süreç geçerli değil. İnternet üzerinden alırsanız koşulsuz iade ya da değişim talep edebiliyorsunuz.

    Benimde Blackberry'm bozulmuştu.Migrostan almıştım ancak benim alalı 1 ay kadar olmuştu. Direkt servise gönderdim ve çok uzun süre haber alamadım. (Teleservice) Sonunda değişim olacağı bilgisini öğrendim ancak 2 ay kadar beklememe rağmen yeni telefon gelmedi. İthalatçı firmayı aradım elimizde telefon yok gelsin göndereceğiz dedi. Migrosla sayısız görüşme yaptım. Genel müdürlük, bölge müdürlüğü, şube vs.

    2. ayda THH'ye dilekçemi vermiştim. Oda yaklaşık 2.5 ay sonunda onaylandı. Bu esnada telefon gelmedi. Ben para iadesi istemiştim. Heyet raporuyla birlikte migros'a gittim ve Migros telefon olmadan iade olmayacağını belirtti. Yaklaşık 15günde bozuk telefonun geri gelmesiyle uğraştım. Toplam 5 ay gibi bi sürede paramı geri aldım.

    Zorlu bi süreç sizi bekliyor. Kolay gelsin.
  • 08-02-2014, 12:23:18
    #16
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok arkadaş 1 hafta içerisinde değişim yapabileceğinden bahsetmiş ancak konu öyle değil. Eğer ürünü mağazadan fiziksel olarak aldıysanız ne yazik ki 1 haftalık süreç geçerli değil. İnternet üzerinden alırsanız koşulsuz iade ya da değişim talep edebiliyorsunuz.

    Benimde Blackberry'm bozulmuştu.Migrostan almıştım ancak benim alalı 1 ay kadar olmuştu. Direkt servise gönderdim ve çok uzun süre haber alamadım. (Teleservice) Sonunda değişim olacağı bilgisini öğrendim ancak 2 ay kadar beklememe rağmen yeni telefon gelmedi. İthalatçı firmayı aradım elimizde telefon yok gelsin göndereceğiz dedi. Migrosla sayısız görüşme yaptım. Genel müdürlük, bölge müdürlüğü, şube vs.

    2. ayda THH'ye dilekçemi vermiştim. Oda yaklaşık 2.5 ay sonunda onaylandı. Bu esnada telefon gelmedi. Ben para iadesi istemiştim. Heyet raporuyla birlikte migros'a gittim ve Migros telefon olmadan iade olmayacağını belirtti. Yaklaşık 15günde bozuk telefonun geri gelmesiyle uğraştım. Toplam 5 ay gibi bi sürede paramı geri aldım.

    Zorlu bi süreç sizi bekliyor. Kolay gelsin.
    yaşlı bir akrabama kandırarak mutfak robotu satıldı. götürdük geri almadı. noter ihbarı ile geri aldı arkadaş. bu şekilde yapmamız gerektiğini de yine avukat bir arkadaş önerdi hocam.
  • 08-02-2014, 17:32:55
    #17
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşlı bir akrabama kandırarak mutfak robotu satıldı. götürdük geri almadı. noter ihbarı ile geri aldı arkadaş. bu şekilde yapmamız gerektiğini de yine avukat bir arkadaş önerdi hocam.
    Kapıda satış mıydı?
  • 08-02-2014, 19:23:29
    #18
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok arkadaş 1 hafta içerisinde değişim yapabileceğinden bahsetmiş ancak konu öyle değil. Eğer ürünü mağazadan fiziksel olarak aldıysanız ne yazik ki 1 haftalık süreç geçerli değil. İnternet üzerinden alırsanız koşulsuz iade ya da değişim talep edebiliyorsunuz.

    Benimde Blackberry'm bozulmuştu.Migrostan almıştım ancak benim alalı 1 ay kadar olmuştu. Direkt servise gönderdim ve çok uzun süre haber alamadım. (Teleservice) Sonunda değişim olacağı bilgisini öğrendim ancak 2 ay kadar beklememe rağmen yeni telefon gelmedi. İthalatçı firmayı aradım elimizde telefon yok gelsin göndereceğiz dedi. Migrosla sayısız görüşme yaptım. Genel müdürlük, bölge müdürlüğü, şube vs.

    2. ayda THH'ye dilekçemi vermiştim. Oda yaklaşık 2.5 ay sonunda onaylandı. Bu esnada telefon gelmedi. Ben para iadesi istemiştim. Heyet raporuyla birlikte migros'a gittim ve Migros telefon olmadan iade olmayacağını belirtti. Yaklaşık 15günde bozuk telefonun geri gelmesiyle uğraştım. Toplam 5 ay gibi bi sürede paramı geri aldım.

    Zorlu bi süreç sizi bekliyor. Kolay gelsin.


    Teşekkür ederim hocam. Bu iş uzayacak gibi geliyor bana da.