hocam bu tarz konuları savsaklamamak gerekiyor. migros'un bu şekilde davranması yanlış. noterden ihbar çekeceksiniz o zaman her türlü alıyorlar. tabi şimdi belirli bir süre geçmiş ne olur bilmiyorum.
ve genel bir tavsiye. artık apple Türkiye'ye satış yaptığı için ve İstanbul'a apple store açılacağı için aracı kurumlardan apple ürünleri almamanızı tavsiye ediyorum.
Haklısınız hocam yardımlarınız için size ve diğer arkadaşlara çok teşekkürler.
Pazartesi günü artık erkenden o işleri halletmeye çalışacağım. Durumu gene buradan bildiririm.