ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam apple kendisi 2 hafta sonra koşulsuz iade alıyor. şahsi davranmıştır görevliler. bakın benim ipod 5g 64gb ipod'um vardı. geçen yıl mart ayı civarlarında almıştım. geçen hafta tuşu bozuldu ve tamire yolladım. adamlar direk geri alıp parayı gönderecekler.
bilemedim hocam şahsimi davranıyorlar napıyorlar , başta bende anladıkları dilden konuşsaydım belki bu kadar beklemeyecektim.