Bilgi için teşekkür ederim hocam. Konuştum yapıcı olmaya çalıştım onlar çözüme yönelik hiç bir şey yapmıyor 1 hafta önce mağaza yöneticisi bir yeri arıcam dedi. Dönüş yaptı bana diyor şurayı aradım oradan başka bir yer aranacak en son dönüş yapılacak dendi. Oradan da haber çıkmadı bunlara 1-2 günlük sabrım bile kalmadı artık.
en iyisi şikayet edin sonra şikayet belgeniz ile gidip görüşün.