abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamir etmeye uğraşıyorlar ama şebeke sorunu öyle basit bir iş değil. kesinlikle eski cihazı kabul etmeyin firmaya gidip yeni telefon isteyin aksi halde şikayet edeceğinizi belirtin. vermezlerse gidip tüketici haklarına dilekçe verin.

Hocam benim bildiğim serviste yasal iş günü geçince ürünün değişimi gerekir yada iadesi. Eski cihazı kabul etmeyeceğim zaten o kadar beklettiler birde aynı ürün dönerse teslim almam. Pazartesi ilk iş gideyim diyorum tüketici haklarına dilekçeyi vereyim