abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmaya gidip bilgi isteyin önce, 40 gün olduğunu ve şikayet edeceğinizi söyleyin. Sonuçta onlarda teknik servisten bir cevap bekliyorlar. Teknik servisin numarasını isteyip orası ile irtibatta kurabilirsiniz. Önce direkt bir çözüme odaklanın ki daha fazla uğraşmayın, olmadı şikayet edersiniz.
Bilgi için teşekkür ederim hocam. Konuştum yapıcı olmaya çalıştım onlar çözüme yönelik hiç bir şey yapmıyor 1 hafta önce mağaza yöneticisi bir yeri arıcam dedi. Dönüş yaptı bana diyor şurayı aradım oradan başka bir yer aranacak en son dönüş yapılacak dendi. Oradan da haber çıkmadı bunlara 1-2 günlük sabrım bile kalmadı artık.