Hocam benim bildiğim serviste yasal iş günü geçince ürünün değişimi gerekir yada iadesi. Eski cihazı kabul etmeyeceğim zaten o kadar beklettiler birde aynı ürün dönerse teslim almam. Pazartesi ilk iş gideyim diyorum tüketici haklarına dilekçeyi vereyim
Firmaya gidip bilgi isteyin önce, 40 gün olduğunu ve şikayet edeceğinizi söyleyin. Sonuçta onlarda teknik servisten bir cevap bekliyorlar. Teknik servisin numarasını isteyip orası ile irtibatta kurabilirsiniz. Önce direkt bir çözüme odaklanın ki daha fazla uğraşmayın, olmadı şikayet edersiniz.