r10.net t-shirtlerimiz olsa..
74
●4.282
- 20-01-2008, 15:10:16Misafiraz adet olunca normaldir şöyle bir 300-400 tane yapılsa 4-5 milyona bile gelebilir tanesileet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 15:19:12Üyeliği durdurulduOlur mu ya (: O kadar düşmez. 300-400 tane olunca bile min. 10 YTL falan olur. Paçavra giymeyecekseniz tabiiManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaliteli tişört istiyoruz yer bezi değil.
- 20-01-2008, 15:37:473 ay giyildikten sonra yer bezide olur merak etme:dleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 15:50:05ne olursa olsun, 3 ay sonra yerbezi olarak görürsün,leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz buna psikoloji diyoruz
- 20-01-2008, 16:12:57ben 8 senedir aynı tişörtü giyiyorummHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 16:16:43
Kaliteli tişört istiyoruz yer bezi değil.