• 20-01-2008, 13:33:36
    #28
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence örümceksiz ve webmaster forum'suz olursa süper olur.

  • 20-01-2008, 13:34:58
    #29
    Üyeliği durduruldu
    "Dünyayı sevginin kurtacağına inananların forumu" sloganı bu kadar uzun olmasa kullanılabilirdi aslında
  • 20-01-2008, 13:51:00
    #30
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hocam bence güzel tam benim istediğim gibi siyah renk olmasıda süper
  • 20-01-2008, 13:53:12
    #31

    Bu harbi güzel bunu yaptırayım:P
  • 20-01-2008, 13:59:11
    #32
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ben bunu sevdim yaa XXXXL bi' tane bastıralım
  • 20-01-2008, 14:05:32
    #33
    bu thsirtün arkasında ne olabilir boş mu olcak arkası
  • 20-01-2008, 14:09:50
    #34
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu thsirtün arkasında ne olabilir boş mu olcak arkası
    anaa valla unuttum
  • 20-01-2008, 14:12:11
    #35
    10 ytl fln gelirse herkes alır.
  • 20-01-2008, 14:24:31
    #36
    10 ytl olmaz baskısı var kargosu var 20 ytl olursa öpte başına koy ama toplu yaptırırsak isteyen çok olursa ucuz olur