Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 13:51:00
#30
imennanoglu
okyay58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam bence güzel tam benim istediğim gibi siyah renk olmasıda süper