Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 14:24:31
#36
imennanoglu
10 ytl olmaz baskısı var kargosu var 20 ytl olursa öpte başına koy
ama toplu yaptırırsak isteyen çok olursa ucuz olur