• 20-01-2008, 12:08:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah çok güzel olur ben hep o tshitü giyerim artık bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P
    Nick olayı olmaz çünkü baskı seri baskı olacak sonunda. Kalıp çıkarılıyor, kalıba göre basılıyor. Herkesin tişörtü için ayrı kalıp olmaz.
  • 20-01-2008, 12:12:33
    #20
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick olayı olmaz çünkü baskı seri baskı olacak sonunda. Kalıp çıkarılıyor, kalıba göre basılıyor. Herkesin tişörtü için ayrı kalıp olmaz.


    kalıp hazırlanır ama altına üstüne yanına nick yazdırmak sorun olmaz kalıba gerek yok bunun için.
  • 20-01-2008, 12:14:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net adını taşıyan sweet veya t-shirtlerimiz olsa üstünde adımız ve sitenin adresi olsa güzel olmaz mı r10 üyesi olduğumuzu her yerde belli etsek nasıl ollur hatta t-shirt dizaynı ile ilgili sitede yarışma bile yapılabilir güzel olan basılır isteyen üyelere satılır güzel olmaz mı sizcede?
    hoca başımıza iş çıkarırsın sen.
    msn hackerleri, lamerlar şunlar bunlar dolar siteye.
    çoluk çombalakne varsa içeriye üyeolmaya çalışır..
    sonrasında neler olur?
    TÜRK TİPİ KAOS YAŞANIR :
  • 20-01-2008, 12:15:34
    #22
    burda güzel birşeyler yapıp koysak birini seçip onu yaptırsak güzel olmaz mı hem bakarsınız o tshirtler gezinirken forumdan olanlar çıkar karşımıza
  • 20-01-2008, 12:17:31
    #23
    Çok güzel olur. Fiyatlarıda düşük olursa tüm üyelerin alma imkanı olur.
  • 20-01-2008, 12:18:42
    #24
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca başımıza iş çıkarırsın sen.
    msn hackerleri, lamerlar şunlar bunlar dolar siteye.
    çoluk çombalakne varsa içeriye üyeolmaya çalışır..
    sonrasında neler olur?
    TÜRK TİPİ KAOS YAŞANIR :
    zaten üyelikler admin onaylı değil mi sorun olmaz kannımca
  • 20-01-2008, 12:20:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten üyelikler admin onaylı değil mi sorun olmaz kannımca
    sen öyle san
    mahallede herkes abi beni oraya üye yap diye g.tümün dibinde gezecek.
    foruma giren herkes mp3 , program , karı - kız aramaya çalışacak böyle olunca da sitenin SQL'u şişecek bilmem ne
    abi bulaşmayın bu işlere.
    bu ülkenin 99% mal <=== Aziz Nesin patentli bir söz
  • 20-01-2008, 12:22:18
    #26
    öyle diyince millet sende yapıcan sanki sanmam öyle birşey olmaz öyle olanlar olursada anında ban yer zaten..

    hatta bu tshirtlerle beyaz showa gideris gitmeden önce basılırsa süper olur
  • 20-01-2008, 13:18:14
    #27