ibr4him adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
74
●4.282
- 20-01-2008, 12:12:33leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kalıp hazırlanır ama altına üstüne yanına nick yazdırmak sorun olmaz kalıba gerek yok bunun için. - 20-01-2008, 12:14:39Üyeliği durdurulduhoca başımıza iş çıkarırsın sen.ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

msn hackerleri, lamerlar şunlar bunlar dolar siteye.
çoluk çombalakne varsa içeriye üyeolmaya çalışır..
sonrasında neler olur?
TÜRK TİPİ KAOS YAŞANIR :
- 20-01-2008, 12:15:34burda güzel birşeyler yapıp koysak birini seçip onu yaptırsak güzel olmaz mı hem bakarsınız o tshirtler gezinirken forumdan olanlar çıkar karşımıza
- 20-01-2008, 12:17:31Çok güzel olur. Fiyatlarıda düşük olursa tüm üyelerin alma imkanı olur.
- 20-01-2008, 12:18:42zaten üyelikler admin onaylı değil mi sorun olmaz kannımcaNettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2008, 12:20:29Üyeliği durduruldusen öyle sanibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

mahallede herkes abi beni oraya üye yap diye g.tümün dibinde gezecek.
foruma giren herkes mp3 , program , karı - kız aramaya çalışacak böyle olunca da sitenin SQL'u şişecek bilmem ne
abi bulaşmayın bu işlere.
bu ülkenin 99% mal <=== Aziz Nesin patentli bir söz
- 20-01-2008, 12:22:18öyle diyince millet sende yapıcan sanki
sanmam öyle birşey olmaz öyle olanlar olursada anında ban yer zaten..
hatta bu tshirtlerle beyaz showa gideris gitmeden önce basılırsa süper olur
bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P


