Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 12:12:33
#20
karaLi
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nick olayı olmaz çünkü baskı seri baskı olacak sonunda. Kalıp çıkarılıyor, kalıba göre basılıyor. Herkesin tişörtü için ayrı kalıp olmaz.
kalıp hazırlanır ama altına üstüne yanına nick yazdırmak sorun olmaz kalıba gerek yok bunun için.