r10.net adını taşıyan sweet veya t-shirtlerimiz olsa üstünde adımız ve sitenin adresi olsa güzel olmaz mı r10 üyesi olduğumuzu her yerde belli etsek nasıl ollur

hatta t-shirt dizaynı ile ilgili sitede yarışma bile yapılabilir güzel olan basılır isteyen üyelere satılır güzel olmaz mı sizcede?
hoca başımıza iş çıkarırsın sen.

msn hackerleri, lamerlar şunlar bunlar dolar siteye.
çoluk çombalakne varsa içeriye üyeolmaya çalışır..
sonrasında neler olur?
TÜRK TİPİ KAOS YAŞANIR :