• 20-01-2008, 02:14:47
    #10
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında tekstil okudum babamında tekstil firması var ama ne kadar lanet bir iş olduğunu biliyorum o yüzden pek alakadar olmamaya gayret gösteriyorum sanırım yönetim de o yüzden çok ilgilenmiyor
    Ya bence bişey değilki.Bir partide 50 tane bastırsak paralar önceden toplanır.Güvenmeyen olursa hepsi radminde toplanır sende parayı ödeyen herkezin adresine gönderirsin.
  • 20-01-2008, 02:20:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    cafepressten yapıp satmayı düşünüyordum. Hatta radminden izin bile almıştım kullanabilirmiyim r10.net adını diye. Ama sonra baktım forumda her konuda laf çok icraat yok, vazgeçtim...
  • 20-01-2008, 02:57:37
    #12
    Misafir
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bence bişey değilki.Bir partide 50 tane bastırsak paralar önceden toplanır.Güvenmeyen olursa hepsi radminde toplanır sende parayı ödeyen herkezin adresine gönderirsin.
    valla şahsen ben uğraşmam
    ha belli adet olur ücreti gönderilir yaptırılıp tek kişiye ne kadarsa adet 100+ gönderilebilinir fakat tek tek adrese yolla tek tek para topla filan zor iş
  • 20-01-2008, 02:58:11
    #13
    satılsa kaç kişi alır ki? adam giymeyeceğini bile bile bir tshirti alır mı? üzerinde kendi websitemin yazısı bile olsa giymem ben eminim çoğu kişide öyle düşünüyodur,onun için bu konudan pek bi icraat beklemeyin bence elinizde patlar mallar=)
  • 20-01-2008, 03:04:50
    #14
    ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılsa kaç kişi alır ki? adam giymeyeceğini bile bile bir tshirti alır mı? üzerinde kendi websitemin yazısı bile olsa giymem ben eminim çoğu kişide öyle düşünüyodur,onun için bu konudan pek bi icraat beklemeyin bence elinizde patlar mallar=)
    Neden olmasınki. R10.Net Yazan bir tshirti seve seve giyerim.Çünkü çoğu webmaster gelir kaynağını bilgisini buradan topluyor ve burada harcıyor.Gurur duymak lazım.
  • 20-01-2008, 11:29:28
    #15
    t-shirtlerin hepsi aynı basım mı olacak isteyenin istediği gibi mi olcak
  • 20-01-2008, 11:52:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Radmin'le konuşup bu işi bu sefer gerçekten yaptıracağım. Bir tasarım üzerine karar kılarız, alacak olanlar parayı bir hesaba yatırırlar. 1 hafta süreç verir paraları toplarız, sonra da tişörtleri bastırır kargolarız.
  • 20-01-2008, 11:54:32
    #17
    inşallah çok güzel olur ben hep o tshitü giyerim artık bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P
  • 20-01-2008, 12:02:50
    #18
    Tish-O | Online T-shirt Tasarım Tişört Dizayn Sitesi

    tasarımı veriyosun adamlara olay bitmiştir