ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satılsa kaç kişi alır ki? adam giymeyeceğini bile bile bir tshirti alır mı? üzerinde kendi websitemin yazısı bile olsa giymem ben eminim çoğu kişide öyle düşünüyodur,onun için bu konudan pek bi icraat beklemeyin bence elinizde patlar mallar=)
Neden olmasınki. R10.Net Yazan bir tshirti seve seve giyerim.Çünkü çoğu webmaster gelir kaynağını bilgisini buradan topluyor ve burada harcıyor.Gurur duymak lazım.