ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
74
●4.282

R10.Net Yazan bir tshirti seve seve giyerim.Çünkü çoğu webmaster gelir kaynağını bilgisini buradan topluyor ve burada harcıyor.Gurur duymak lazım.
bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P