aslında tekstil okudum babamında tekstil firması var ama ne kadar lanet bir iş olduğunu biliyorum o yüzden pek alakadar olmamaya gayret gösteriyorum sanırım yönetim de o yüzden çok ilgilenmiyor
Ya bence bişey değilki.Bir partide 50 tane bastırsak paralar önceden toplanır.Güvenmeyen olursa hepsi radminde toplanır sende parayı ödeyen herkezin adresine gönderirsin.