Ya bence bişey değilki.Bir partide 50 tane bastırsak paralar önceden toplanır.Güvenmeyen olursa hepsi radminde toplanır sende parayı ödeyen herkezin adresine gönderirsin.
valla şahsen ben uğraşmam

ha belli adet olur ücreti gönderilir yaptırılıp tek kişiye ne kadarsa adet 100+ gönderilebilinir fakat tek tek adrese yolla tek tek para topla filan zor iş