• 20-01-2008, 19:28:09
    #46
    alırız diyorlar inş alırlarda ucuza alırız
  • 20-01-2008, 22:42:42
    #47
    İlk sipariş benden istanbul'dan bastırmanız tavsiye edilir sayın leet.Özellikle Perpa İş Merkezinde.
  • 20-01-2008, 22:44:23
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Tam kış mevsimindeyiz aramızdan biri işi üstlenip bere üzerine yazdırırsa tutulur .Kafamızın üstünde reklam yapmış oluruz artık
  • 20-01-2008, 22:52:58
    #49
    berede iyi olur ama şurda kışın bitmesine ne kaldı ki. hoş bizim memlekette kolay kolay bitmez ama
  • 21-01-2008, 11:36:32
    #50
    küresel ısınma var valla kış yok yaza ne kaldı t-shirt ideal siyah örümcekli olan güzel arkasınada bişi bulunursa süper olur
  • 21-01-2008, 13:40:11
    #51
    Bir tasarım öneriside benden ;

  • 21-01-2008, 13:42:59
    #52
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tasarım öneriside benden ;

    Çok güzel ama Baya renk tonu var altındakiler kalksa Sade R10.Ney yazsa.
  • 21-01-2008, 14:34:46
    #53
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tasarım öneriside benden ;

    Çok güzle olmuş bi de örümcek resmi eklendi mi tamamdır heralde
  • 21-01-2008, 19:19:52
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Kanımcada Çok Güzel Olmuş (Y) Belki 2oo8 İn Modası Olur