Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
21-01-2008, 13:42:59
#52
SerSer
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir tasarım öneriside benden ;
Çok güzel ama Baya renk tonu var altındakiler kalksa Sade R10.Ney yazsa.