• 22-01-2008, 00:53:23
    #64
    Üyeliği durduruldu
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    arkasındaki google fan olmasa daha iyi olur sanırım...
  • 22-01-2008, 00:57:14
    #65
    Misafir
    google fan bozmuş işi bence de ön taraf çok iyi olmuş ta arkada ya google fan yazısı kaldırılabilir yada daha küçük bir örümcek sol omuza damga gibi yerleştirilebilir hoş olur gibi geliyor bana
  • 22-01-2008, 01:06:31
    #66
    fan yazısı kalksın r10.net bide örümcek olsun iyi olur webmaster forumu yazdımı baya korkunc duruyor sokakta amele gibi taşlarlar bizi: )
  • 22-01-2008, 10:21:23
    #67
    google fan yazısı kalksın arkada o örümcek olsun 1 numaralı tshirt den bahsediyorum önlü arkalı çok güzel olur
  • 22-01-2008, 11:14:44
    #68
    Misafir
    böyle birşeyi bende alırım google fan kalktıktan sonra özellikle renkleri süper tasarımda hoş
  • 22-01-2008, 11:24:25
    #69
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    [
    eğer bu şekilde olursa kesin alırım süper tasarım
  • 22-01-2008, 12:33:12
    #70
    işte google fansız;

  • 22-01-2008, 13:19:43
    #71
    ne zaman yaptırıoruz t-shirtleri
  • 22-01-2008, 13:21:39
    #72
    Bu gidişle yazı zor buluruz herhalde.