Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoca başımıza iş çıkarırsın sen.
msn hackerleri, lamerlar şunlar bunlar dolar siteye.
çoluk çombalakne varsa içeriye üyeolmaya çalışır..
sonrasında neler olur?
TÜRK TİPİ KAOS YAŞANIR :
zaten üyelikler admin onaylı değil mi sorun olmaz kannımca