Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 12:08:44
#19
leet
Üyeliği durduruldu
ibr4him adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
inşallah çok güzel olur ben hep o tshitü giyerim artık
bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P
Nick olayı olmaz çünkü baskı seri baskı olacak sonunda. Kalıp çıkarılıyor, kalıba göre basılıyor. Herkesin tişörtü için ayrı kalıp olmaz.