ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah çok güzel olur ben hep o tshitü giyerim artık bari nicklerimizde yazsın tshirtlerde :P
Nick olayı olmaz çünkü baskı seri baskı olacak sonunda. Kalıp çıkarılıyor, kalıba göre basılıyor. Herkesin tişörtü için ayrı kalıp olmaz.