Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 15:37:47
#40
hayaletimsi
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olur mu ya (: O kadar düşmez. 300-400 tane olunca bile min. 10 YTL falan olur. Paçavra giymeyecekseniz tabii
Kaliteli tişört istiyoruz yer bezi değil.
3 ay giyildikten sonra yer bezide olur merak etme:d