Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 16:16:43
#43
Haymac
karaLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 8 senedir aynı tişörtü giyiyorumm
o senin züğürtlüğünden
akrep var cebinde