Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 16:12:57
#42
karaLi
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne olursa olsun, 3 ay sonra yerbezi olarak görürsün,
biz buna psikoloji diyoruz
ben 8 senedir aynı tişörtü giyiyorumm