Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 15:19:12
#39
leet
Üyeliği durduruldu
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
az adet olunca normaldir şöyle bir 300-400 tane yapılsa 4-5 milyona bile gelebilir tanesi
Olur mu ya (: O kadar düşmez. 300-400 tane olunca bile min. 10 YTL falan olur. Paçavra giymeyecekseniz tabii
Kaliteli tişört istiyoruz yer bezi değil.