• 30-01-2014, 20:01:37
    #1
    Hepsiburada.com dan mama siparişi vermiştim. Mama mahalledeki yurtiçi kargosuna gelmiş, dağıtıma çıkmış ama sonra nasıl olduysa Bursa'dan Tekirdağ'a gitmiş. Şuan da orada birisine teslim edilmiş görünüyor, sizce benim köpek ölmeden mama gelir mi


  • 30-01-2014, 20:08:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neyin kafasını yaşıyor bu yurtiçi kargo?

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-02-2014, 20:36:46
    #3
    1 haftadır hala getirmedi yurtiçi kargo mamayı. Hepsiburada.com zaten okumuyor bile şikayet bilfirimlerini, 3 tane yazdım cevap bile vermediler. Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine şikayette bulundum, en kısa zamanda dönecek size rodosto şubesi dedi ama arayan eden yok. Nereleri arasam kime şikayet etsem a dostlar?
  • 03-02-2014, 20:40:51
    #4
    sikayetvar'a konu açtınız mı?
  • 03-02-2014, 20:41:58
    #5
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftadır hala getirmedi yurtiçi kargo mamayı. Hepsiburada.com zaten okumuyor bile şikayet bilfirimlerini, 3 tane yazdım cevap bile vermediler. Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine şikayette bulundum, en kısa zamanda dönecek size rodosto şubesi dedi ama arayan eden yok. Nereleri arasam kime şikayet etsem a dostlar?
    direk hata yapan şubeye git. seni bulamadıklarında seni cepten aramaları lazım. neyin kafasını yaşıyorlarki kafalarına göre başka şubeye gönderip başka adresteki başka kişiye teslim ediyorlar.
  • 03-02-2014, 20:43:04
    #6
    şu adamların dağıtım sistemini bende çözemedim

    yan semtteki şubeye geliyolar, sonra alakasız bi yere gidiyolar, en sonunda bizim semte geliyolar
  • 03-02-2014, 20:56:57
    #7
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sikayetvar'a konu açtınız mı?
    Az önce açtım. Mecbur bırakıyorlar adamı.

    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk hata yapan şubeye git. seni bulamadıklarında seni cepten aramaları lazım. neyin kafasını yaşıyorlarki kafalarına göre başka şubeye gönderip başka adresteki başka kişiye teslim ediyorlar.
    Aynen. TEslim edemeyip beni arasalar neyse, resmen gezmeye çıkarmışlar kargomu. Daha önceden de şikayet etmiştim, kıllık yapıp bile bile bunu yapıyor olabilirler mi diye düşünüyorum.

    Cem376 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu adamların dağıtım sistemini bende çözemedim

    yan semtteki şubeye geliyolar, sonra alakasız bi yere gidiyolar, en sonunda bizim semte geliyolar
    Aynen, çok saçma.
  • 03-02-2014, 21:01:08
    #8
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce açtım. Mecbur bırakıyorlar adamı.



    Aynen. TEslim edemeyip beni arasalar neyse, resmen gezmeye çıkarmışlar kargomu. Daha önceden de şikayet etmiştim, kıllık yapıp bile bile bunu yapıyor olabilirler mi diye düşünüyorum.



    Aynen, çok saçma.
    kargo merkezini ara şubeyi şikayet et. eğer şube elemanının hatasını savunuyorsa. . merkezi aradıktan sonra 3.5 atarlar . bende kargoculuk yaptım bilirim
  • 03-02-2014, 21:09:24
    #9
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo merkezini ara şubeyi şikayet et. eğer şube elemanının hatasını savunuyorsa. . merkezi aradıktan sonra 3.5 atarlar . bende kargoculuk yaptım bilirim
    Geçen hafta kargo yanlış şubeye ulaşınca oradan aradılar beni. Yanlışlıkla buraya gelmiş , adresinize yolluyorum dedi. Eyvallah dedim. Ama 5 gün geçti. O zaman bana oradaki şubede teslim edilmiş olarak görünmüyordu. Daha sonra bana teslim edilmiş gibi gösterdiler. Daha sonra yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine bildirim yaptım. Beni geri aradılar, oradaki şube müdürü size dönecek dediler arayan soran olmadı. 4 iş günü içinde hakkari de olsa gelirdi. Resmen kayıp. Sikayetimvar.com dan da çözüm bulamazsam son kez buradaki şubeye gideceğim artık. Tahminimce hepsiburada.com un karışmama nedeni bana teslim edildi gibi görünüyor kargo takibinde. Tabi Tekirdağ da bana teslim edilmiş gibi görünüyor, adrese bakmıyor ilgisiz adamlar.