1 haftadır hala getirmedi yurtiçi kargo mamayı. Hepsiburada.com zaten okumuyor bile şikayet bilfirimlerini, 3 tane yazdım cevap bile vermediler. Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine şikayette bulundum, en kısa zamanda dönecek size rodosto şubesi dedi ama arayan eden yok. Nereleri arasam kime şikayet etsem a dostlar?
direk hata yapan şubeye git. seni bulamadıklarında seni cepten aramaları lazım. neyin kafasını yaşıyorlarki kafalarına göre başka şubeye gönderip başka adresteki başka kişiye teslim ediyorlar.