sikayetvar'a konu açtınız mı?
Az önce açtım. Mecbur bırakıyorlar adamı.
direk hata yapan şubeye git. seni bulamadıklarında seni cepten aramaları lazım. neyin kafasını yaşıyorlarki kafalarına göre başka şubeye gönderip başka adresteki başka kişiye teslim ediyorlar.
Aynen. TEslim edemeyip beni arasalar neyse, resmen gezmeye çıkarmışlar kargomu. Daha önceden de şikayet etmiştim, kıllık yapıp bile bile bunu yapıyor olabilirler mi diye düşünüyorum.
şu adamların dağıtım sistemini bende çözemedim
yan semtteki şubeye geliyolar, sonra alakasız bi yere gidiyolar, en sonunda bizim semte geliyolar
Aynen, çok saçma.