• 06-02-2014, 23:35:35
    #37
    Başlığı her okuduğumda içim acıyor ya. Varsayımsal olsa bile, şakadan olsa bile hiç güzel bir başlık değil. Ağza alınmayası bir kelime. Allah korusun.
  • 06-02-2014, 23:40:42
    #38
    Ahahaha olay şimdi başlıyor.

    Arkadaşın mamasını farklı birine göndermişlerdi. Şimdi 3 paket mamayla birlikte geri dönmüş. Peki diğer mamaların üstünde kargo barkodu falan da mı yok
  • 07-02-2014, 01:49:35
    #39
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha olay şimdi başlıyor.

    Arkadaşın mamasını farklı birine göndermişlerdi. Şimdi 3 paket mamayla birlikte geri dönmüş. Peki diğer mamaların üstünde kargo barkodu falan da mı yok
    Var. Yanlislikla gittigi yerde, tekirdag dan birisine ait 3 cuval da
  • 07-02-2014, 01:57:18
    #40
    Haha gece gece iyi güldüm ya ben de hb den laptop soğutucu almıştım.

    Siteden aldığım ürün 35 tl. Kesilen faturada 27 tl lik urun gozukuyor. Elime gelen 55 liralik ürün

    -telefondan gönderildi-