• 03-02-2014, 21:12:52
    #10
    Hala gelmedi mi?

    Genel müdürlüğü arayıp, şikayette bulunun. Hemen ilgilirler o zaman..
  • 03-02-2014, 21:16:30
    #11
    Yurtiçi Kargo'ya kocaman bir YUH!
    Şikayetvar'a yazın aynı gün genel müdürlük arar
  • 03-02-2014, 21:17:25
    #12
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta kargo yanlış şubeye ulaşınca oradan aradılar beni. Yanlışlıkla buraya gelmiş , adresinize yolluyorum dedi. Eyvallah dedim. Ama 5 gün geçti. O zaman bana oradaki şubede teslim edilmiş olarak görünmüyordu. Daha sonra bana teslim edilmiş gibi gösterdiler. Daha sonra yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine bildirim yaptım. Beni geri aradılar, oradaki şube müdürü size dönecek dediler arayan soran olmadı. 4 iş günü içinde hakkari de olsa gelirdi. Resmen kayıp. Sikayetimvar.com dan da çözüm bulamazsam son kez buradaki şubeye gideceğim artık. Tahminimce hepsiburada.com un karışmama nedeni bana teslim edildi gibi görünüyor kargo takibinde. Tabi Tekirdağ da bana teslim edilmiş gibi görünüyor, adrese bakmıyor ilgisiz adamlar.
    eninde sonunda döner dolaşır gelir. senin tc senin imza olmadığı sürece sen her türlü haklısın. üstüne zimmetlenen kurye ya da şube hatalıdır.
  • 03-02-2014, 21:18:31
    #13
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada.com dan mama siparişi vermiştim. Mama mahalledeki yurtiçi kargosuna gelmiş, dağıtıma çıkmış ama sonra nasıl olduysa Bursa'dan Tekirdağ'a gitmiş. Şuan da orada birisine teslim edilmiş görünüyor, sizce benim köpek ölmeden mama gelir mi


    rodosto şubesi bi cinstir zaten.
  • 03-02-2014, 21:21:09
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benzer bir olay bende yaşadım.

    Yurt içi kargo kullanımını hiç tavsiye etmiyorum.
  • 03-02-2014, 23:17:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben Yurtiçi kargo yu kullanıyorum sürekli, şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım aksine her hızlı ve güvenli ulaştıran kargo olarak tanırım.
  • 04-02-2014, 01:43:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada.com dan mama siparişi vermiştim. Mama mahalledeki yurtiçi kargosuna gelmiş, dağıtıma çıkmış ama sonra nasıl olduysa Bursa'dan Tekirdağ'a gitmiş. Şuan da orada birisine teslim edilmiş görünüyor, sizce benim köpek ölmeden mama gelir mi


    ilk defa böyle bir şey görüyorum ilginç
  • 04-02-2014, 01:44:53
    #17
    hepsiburada dediğiniz zaman ben biraz durup düşünürüm.Beni de mağdur etmişlerdi zamanında.
  • 04-02-2014, 11:39:20
    #18
    Hepsiburada yı kullanmayı bırakalı 2 sene oldu Eskiden iyiydi ama artık tercih etmiyorum