• 05-02-2014, 19:44:07
    #28
    Bugün hepsiburada dan Zeynep hanım 3 kere aradı , kayıp kargomu buldu ve yarın teslim edilmek üzere bana yönlendirdi. Gecikmiş olsa da sonunda gelecek sanırım mama Buna da şükür.
  • 05-02-2014, 20:02:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün hepsiburada dan Zeynep hanım 3 kere aradı , kayıp kargomu buldu ve yarın teslim edilmek üzere bana yönlendirdi. Gecikmiş olsa da sonunda gelecek sanırım mama Buna da şükür.
    1 hafta olmus ben gg den siparisi pazartesi veriyorum sali elimde oluyor istanbul-tokat
  • 06-02-2014, 12:42:28
    #30
    Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
  • 06-02-2014, 19:31:50
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
    Hahahaha kargocu müthiş demiş

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-02-2014, 19:34:44
    #32
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahaha kargocu müthiş demiş

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bilmem artık iyi mi kötü mü dedi, aldım ben 4 paketi
  • 06-02-2014, 19:34:47
    #33
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
    belki gecikme için 3 adet daha eklemişlerdir hocam
  • 06-02-2014, 19:36:43
    #34
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki gecikme için 3 adet daha eklemişlerdir hocam
    Olabilir , bakacaz artık, benim mama bitene kadar gelip alsınlar, yoksa köpek yedi derim
  • 06-02-2014, 19:42:41
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bitmesine yakın alın en azından 3-5 gün kalsın yoksa zor duruma kalırsınız köpekte sizde.
  • 06-02-2014, 19:45:35
    #36
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir , bakacaz artık, benim mama bitene kadar gelip alsınlar, yoksa köpek yedi derim
    köpeğim gecikme bedelini kesti falan de hocam, hahaha