Buna da şükür.
Köpeğim ölmeden mama gelir mi?
39
●2.085
- 05-02-2014, 20:02:42Üyeliği durduruldu1 hafta olmus ben gg den siparisi pazartesi veriyorum sali elimde oluyorduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbul-tokat
- 06-02-2014, 12:42:28Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler
Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
- 06-02-2014, 19:31:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hahahaha kargocu müthiş demişduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 06-02-2014, 19:34:44BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmem artık iyi mi kötü mü dedi, aldım ben 4 paketi
- 06-02-2014, 19:34:47Üyeliği durduruldubelki gecikme için 3 adet daha eklemişlerdir hocamduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2014, 19:36:43Olabilir , bakacaz artık, benim mama bitene kadar gelip alsınlar, yoksa köpek yedi derimteknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2014, 19:45:35Üyeliği durdurulduköpeğim gecikme bedelini kesti falan de hocam, hahahaduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler