duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
Hahahaha kargocu müthiş demiş

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi