duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yurtiçi kargo geldi, 1 adet mama istemiştim, 4 adet getirip bıraktılar gittiler Kimbilir kimin mamasını da bana getirdiler. Adama "ben 1 adet söylemiştim bunlar benim değil" dedim. O da "ya hepsini al ya da hiçbirini veremem" dedi. Ben de hepsini aldım, bizimkini açtım diğerleri duruyor kenarda, bakalım ne zaman istemeye gelcekler
belki gecikme için 3 adet daha eklemişlerdir hocam