duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün hepsiburada dan Zeynep hanım 3 kere aradı , kayıp kargomu buldu ve yarın teslim edilmek üzere bana yönlendirdi. Gecikmiş olsa da sonunda gelecek sanırım mama Buna da şükür.
1 hafta olmus ben gg den siparisi pazartesi veriyorum sali elimde oluyor istanbul-tokat