1 haftadır hala getirmedi yurtiçi kargo mamayı. Hepsiburada.com zaten okumuyor bile şikayet bilfirimlerini, 3 tane yazdım cevap bile vermediler. Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine şikayette bulundum, en kısa zamanda dönecek size rodosto şubesi dedi ama arayan eden yok. Nereleri arasam kime şikayet etsem a dostlar?