Az önce açtım. Mecbur bırakıyorlar adamı.
Aynen. TEslim edemeyip beni arasalar neyse, resmen gezmeye çıkarmışlar kargomu. Daha önceden de şikayet etmiştim, kıllık yapıp bile bile bunu yapıyor olabilirler mi diye düşünüyorum.
Aynen, çok saçma.
kargo merkezini ara şubeyi şikayet et. eğer şube elemanının hatasını savunuyorsa. . merkezi aradıktan sonra 3.5 atarlar . bende kargoculuk yaptım bilirim