clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargo merkezini ara şubeyi şikayet et. eğer şube elemanının hatasını savunuyorsa. . merkezi aradıktan sonra 3.5 atarlar . bende kargoculuk yaptım bilirim
Geçen hafta kargo yanlış şubeye ulaşınca oradan aradılar beni. Yanlışlıkla buraya gelmiş , adresinize yolluyorum dedi. Eyvallah dedim. Ama 5 gün geçti. O zaman bana oradaki şubede teslim edilmiş olarak görünmüyordu. Daha sonra bana teslim edilmiş gibi gösterdiler. Daha sonra yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine bildirim yaptım. Beni geri aradılar, oradaki şube müdürü size dönecek dediler arayan soran olmadı. 4 iş günü içinde hakkari de olsa gelirdi. Resmen kayıp. Sikayetimvar.com dan da çözüm bulamazsam son kez buradaki şubeye gideceğim artık. Tahminimce hepsiburada.com un karışmama nedeni bana teslim edildi gibi görünüyor kargo takibinde. Tabi Tekirdağ da bana teslim edilmiş gibi görünüyor, adrese bakmıyor ilgisiz adamlar.