serhad_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"İyi ki Müslümanım" diyebilmek
67
●3.767
- 17-11-2013, 00:13:23Türkiye'de açlıktan ölen yok çok şükür. Allah inşallah sağlık konusunda da daha güzel konuma gelmeyi nasip etsin. Artık global bir dünya yapısı var, Endonezya da komşumuz amerika da çin de. Kimin neler yaşadığını an be an görebiliyoruz. O insanların o şekilde olduğunu görüp rahatça "yatmak" da müslümanlığa ters bir şey, Peygamber Efendimiz'in hadisi serifine de.. Ülkemizdeki yardıma muhtaç insanları unutalım demiyorum lafı kimse yanlış yere çekmesin, ilk yardım derslerinde bi aciliyet sırası vardır değil mi? Ilk önce kanaması olan kazazedeye daha sonra kırık çıkığı olana yardım edilir mesela. Bunda da aynı şekilde mantık kurabilirsiniz.Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cogumuz iyi niyetli yaklaşıyoruz, lütfen konuyu başka yerlere çekmesin kimse, tertemiz yürekli insanlara gelip laf atmak kimsenin haddine değil.
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-11-2013, 00:34:11Konuyu başka yere çektiğim falan yok , kimseye laf ettiğimde yok.YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de kimsenin açlıktan ölüp ölmediğini bilemezsiniz.
Bende oradaki muhtaç insanlara yardım edilmesin demedim zaten.
Bizim insanımız , sanatçılar mesela çok severler böyle şeyleri.
Para yığarlar diğer ülkelerdeki muhtaç insanlara.
Hemen televizyonda boy gösterirler.Reklam yaparlar ben buna kızıyorum.
Acilen ülkemizin kanayan yaraları sarılıp diğer müslüman ülkelere yardım edilmeli diye düşünüyorum. - 17-11-2013, 00:42:41Hocam konuyu yanlış yere çekmeyi bilerek Size verdiğim cevabın bir iki satır aşağısına yazdım çünkü o Size karşı yazdığım bişey değildi. Reklam için hayır yapan kendinden başkasını kandıramaz zaten; bir elin verdiğini diğer el görmeyecek...Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-11-2013, 00:51:28YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman özür dilerim hocam üstüme alındım.
Keşke imkanımız olsada dünyada ne kadar ihtiyaç sahibi gözü yaşlı insan var hepsine yardım edebilsek... - 17-11-2013, 00:54:21Estağfurullah hocam siz kusura bakmayın ben öyle anlaşılmasına neden olduğum için.Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyada herkes ihtiyacı olan kadar yese aslında kimse aç olmayacak ama kimisi şişmanlıktan hayatı yasayamıyor ömür boyu diyetisyenlere para kaynağı oluyor, kimisi de açlıktan ölüyor. Böyle acayip bi dünyada yaşıyoruz.
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-11-2013, 01:46:00Estağfurullah hocam.Dediğiniz çok doğru.Allah c.c. zekat verin diye boşuna emretmiyor hiç bir emri boşuna olmadığı gibi..Eğer zekat tüm dünyada hakkıyla verilse şu an bir tek muhtaç insan kalmazdı...YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2013, 04:11:02Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKapitalist dünya düzeninde ne yaparsanız yapın şu anda olduğu gibi dünyanın bir tarafı açlıktan ölürken, bir tarafıda g.ünü parayla siler. Geçen gün bir Amerikalı basketbolcu tuvalet kağıdı koyulan yere bir deste Amerikan doları koyup Twitter hesabında paylaştı. Sonra gelen tepkiler üzerine fotoğrafı kaldırdı. İlgili fotoğraf;YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kapitalizm zulmün, açlığın tanrısıdır. Birilerinin zengin olması için binlerin emeğinin çalınması gerekir. Milyonların aç bırakılması gerekir. İşte kapitalizm budur.
